شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

طبقه بندی موضوعی

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
واردات کالا از چین

چین بزرگترین شریک تجاری ایران است و اکثر کالاهای مورد نیاز ایران را تامین می کند. واردات کالا از چین در سال های اخیر به دلیل محدود شدن مراودات تجاری ایران با سایر کشورها، افزایش یافته است. علاوه بر این کشور چین به خاطر تولیدات انبوه با استفاده از فناوری روز دنیا و دستمزد پایین کارگر و همچنین دستکاری در نرخ ارز توانسته است کالاهایی با قیمت پایین تولید کند و به این ترتیب بازار کل دنیا را احاطه کند. با این توصیفات، واردات از چین مورد توجه بازرگانان دنیا به ویژه بازرگانان ایرانی قرار گرفته است.

  • ۰
  • ۰

نظرسنجی های اخیر نشان می دهد امارات متحده عربی به عنوان بیست و پنجمین صادر کننده ی بزرگ جهان است. طبق شاخص پیچیدگی اقتصادی (ECI) امارات متحده عربی نیز یکی از پیچیده ترین اقتصادهای جهان را تشکیل می دهد. دولت امارات متحده عربی بر اساس یک برنامه اقتصادی بسیار قوی، موفق به جذب تعداد قابل توجهی از کارآفرینان خارجی شده است که به دنبال فرصت های توسعه و گسترش در خاورمیانه هستند. نفت در قالب های مختلف، بیشترین میزان صادرات در امارات را به خود اختصاص داده است و بر اساس گزارش های اخیر، نفت خام و تصفیه شده به اقتصاد ۱۰۰ میلیارد دلار در سال رسیده است. همچنین صادرات محصولات مبتنی بر نفت بیش از ۶۰ درصد کل صادرات کشور را تشکیل می دهد. با این حال، دبی و دیگر شهرهای امارات متحده عربی با موفقیت صادرات طلا، آلومینیوم و دیگر فلزات را نیز در دست دارند.
امارات متحدۀ عربی سابقه طولانی تجارت با ایران دارد، به خصوص در دبی که در آن یک جامعه تجاری بزرگ ایرانی وجود دارد حجم تجارت بین ایران و دبی تنها به حدود ۱۰ میلیارد دلار در سال تخمین زده می شود.. دبی بزرگ ترین کشور امارات است که در جنوب کشور ایران و پیرامون خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان قرار دارد. در کمتر از ۴۰ سال، دبی خود را از یک جامعه تجاری محلی تبدیل به یکی از الهام بخش ترین، هیجان انگیز ترین و موفق ترین شهرها در زمینه تجارت و گردشگری در جهان کرده است. همچنین هنوز قوانین، مقررات و انگیزه های سرمایه گذاری به طور مداوم برای تشویق بیشتر سرمایه گذاری های خارجی و صادرات از این کشور ادامه دارد.

واردات کالا از دبی
  • ۰
  • ۰

سرویس های حمل هوایی

حمل و نقل و باربری هوایی روشی سریع و موثر برای حمل و نقل کالا است که به ویژه برای تجارت بین المللی ارزشمند است و محصولات مورد نظر بازرگانان را به سرعت به دست مشتریان بین‌المللی می رساند ، اما از مشکلات حمل و نقل هوایی می توان به هزینه بالای آن نسبت به ارسال بار از طریق دریا و اقیانوس اشاره کرد که خوشبختانه، توجه تجارت بین الملل به این حمل و نقل می‌تواند به کاهش این هزینه ‌ها و نیز ارائه پشتیبانی استثنایی برای بازرگانان کمک کند. حمل و نقل هوایی هیچ علاقه ای به ارائه یک مدل برای همه مشتریان خود ندارد و در هر حمل و نقل توجه خاصی به جزئیات مورد نیاز می شود و به این ترتیب انعطاف پذیری بیشتری برای مشتریان و محموله های آنها در نظر گرفته می شود. انواع مختلفی از خدمات حمل و نقل هوایی در سراسر دنیا به صورت تجاری و هم خصوصی وجود دارد. این نوع خدمات چندین دهه است که برای رفع نیازهای مردم توسعه یافته‌اند. هر نوع خدمات حمل و نقل هوایی از گمرکات روشی منحصر به فرد دارد که منجر به سرعت و دقت بالا در ارسال کالا خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

خدمات door to door

خدمات door to door چیست؟

تعریف ساده و جامع خدمات door to door این است که شرکت ارائه دهنده خدمات بازرگانی ، کالای مشتری را از درب کارخانه فروشنده و یا محلی که از پیش تعیین شده است تحویل می گیرد. سپس کالا را با انجام تشریفات گمرکی کشور مبدا از آن خارج کرده و بوسیله حمل هوایی یا حمل دریایی به گمرک کشور مقصد می رساند و آنجا نیز پس از طی تشریفات گمرکی و ترخیص کالا ، آن را از طریق سیستم حمل زمینی به درب محل مورد نظر مشتری فرستاده و تحویل می دهد.

اگر چه فرایند ذکر شده در بالا بسیار کوتاه و مختصر بیان شده است اما باید گفت که ارائه  خدمات door to door  مراحل و نکات خاص خود را دارد و شرکتی که این خدمات را ارئه میدهد، می بایست دارای سیستم یکپارچه بازرگانی جهت سهولت در این کار باشد.

door-to-door
  • ۰
  • ۰
قدمت تاریخی تجارت بین الملل

قدمت تاریخی تجارت بین الملل

درست است که تجارت بین الملل یکی از حرفه های داغ و پرسود هزاره جدید است. اما چندان موضوع جدیدی نیست. زیرا که در قرن ۱۷ کشتی های قایقرانی سریع به نام Clippers با خدمه، مخصوص حمل و نقل چای از چین و ادویه جات از هند شرقی به کشورهای اروپایی مختلف بودند و حتی عقب تر از آن در قرن های ۱۴ و ۱۵ میلادی و از زمان مارکو پولو، کاروان های بزرگ محموله های ابریشمی و ادویه جات، وجود داشتند. و باز هم اگر عقب تر برویم با قبیله های دور روبرو می شویم و می بینیم آن زمان هم تجارت وجود داشت، زیرا همیشه یک گروه یا کشور دارای محصولات و خدماتی است که توسط یک کشور دیگرتقاضا می شود و از آنجایی که جهان هرروز شاهد پیشرفت بیشتر تکنولوژی است ، تجارت بین المللی نیز، از نظر سود و رضایت شخصی، با ارزش تر و کارامدتر می شود، بنابراین اهمیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تجارت بین الملل در عصر صنعتی امروز مورد توجه قرار گرفته است.

 

تجارت بین الملل در طول سال ها با توجه به مزایای بسیاری که به کشورهای مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد، رونق زیادی یافته است. در واقع تجارت بین الملل، مبادله خدمات، کالاها و سرمایه بین کشورها و مناطق مختلف است و بخش مهمی از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد که این یکی از منابع مهم درآمد برای کشورهای در حال توسعه نیز محسوب می شود.

  • ۰
  • ۰

ترخیص کالا از گمرک امام خمینی

همانطور که می دانید در هر کشوری برای واردات و صادرات کالا ، روش های قانونی مختلفی وجود دارد، در ایران نیز انواع کالاها از راه های مختلف زمینی ، هوایی و دریایی وارد مرزهای گمرکی می شوند و برای خروج از گمرک نیازمند گذراندن تشریفات قانونی هستند. در ایران چندین گمرک مهم وجود دارد که دو گمرک به نام های گمرک بندر و گمرک فرودگاه امام خمینی ، از مهم ترین آنها به شمار می آیند . کمرگ بندر امام خمینی در ماهشهر استان خوزستان و گمرک فرودگاه امام خمینی در حوالی تهران است. این گمرک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

 
گمرک-بندر-امام-خمینی
  • ۰
  • ۰

گمرک بندر عباس ،با توان پذیرش بیش از صد میلیون تن بار در سال، بزرگ ترین  گمرک کشور و از مهم ترین گمرکات منطقه خاورمیانه است . با توجه به موقعیت جغرافیایی این گمرک و اهمیت آن در حمل دریایی، سپاهان همراه گروهی مجرب از کارشناسان  که تسلط کامل بر قوانین و مقررات بازرگانی و گمرکی کشور دارند را در گمرک بندرعباس مستقر کرده است تا کلیه تشریفات قانونی و رویه­ های گمرکی را با سرعت و دقت کافی به انجام رسانند.

 برخی از خدمات تخصصی ترخیص دریایی سپاهان همراه :

      • ارسال کالا به صورت door to door از چین و امارات
      • انجام تشریفات گمرکی (ترخیصیه، اظهار کالا، ارزیابی و…)
      • ثبت سفارش
      • اخذ مجوزهای گوناگون از سازمان­های استاندارد ملی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و…
      • صدور گواهی بازرسی
  • ۰
  • ۰

حجم واردات ایران

تجزیه و تحلیل آمار واردات و صادرات ایران برای کسب و کارهای داخلی و خارجی مهم است تا از این طریق بتوانند بازار هدف خود را در ایران شناسایی کنند. تجار با نگاهی به این اعداد، توانایی خود را در فروش محصولات با توجه به شرایط کنونی بازار تخمین می زنند.

در چند دهه پیش، کشورهای اروپایی بزرگترین شریک تجاری ایران بوده اند. با این حال، طی دهه گذشته، کشورهای آسیای شرقی تبدیل به بزرگترین صادرکنندگان به کشور ایران شده اند. هم اکنون کشورهای عمده صادرکننده کالا به ایران به ترتیب شامل کشورهای چین با ۱۳ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار، امارات متحده عربی با ۱۰ میلیارد و ۶۷ میلیون دلار، جمهوری کره با ۳ میلیارد و ۷۱۷ میلیون دلار، ترکیه با ۳ میلیارد و ۱۹۳ میلیون دلار  ، آلمان ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون دلار و  همچنین سایر کشورها ۲۱ میلیارد و ۲۶ میلیون دلار بوده است.

  • ۰
  • ۰

شرکت بازرگانی

در سال های اخیر، شاهد رشد چشمگیر صادرات و واردات کالاها و خدمات در سراسر جهان بوده ایم. این تغییرات بسیاری از کارآفرینان ایرانی را به شروع فعالیت در این زمینه علاقه مند کرده است. اکثر کالاهایی که ما هر روز از آن ها استفاده می کنیم، محصولاتی هستند که هر روز در جهان تولید و توزیع می شوند و از آنجایی که بخش های مختلف جهان با پیشرفت تکنولوژی روز به روز به هم نزدیک تر می شوند بازرگانان موفق از مبادله این کالاها در بین کشورها سود کلانی به دست می آورند، اما باید توجه داشت فعالیت در امر صادرات و واردات چندان آسان نیست و اگر تمامی نکات و جوانب آن رعایت نشود می تواند با از دست دادن همه یا بخشی از سرمایه، برای شما مشکل آفرین باشد. در واقع می توان گفت فرآیند واردات و صادرات محصولات نیازمند دانش و تحقیقات فراوان است .

امروزه شرکت های بازرگانی فراوانی در سراسر دنیا وجود دارند که به بازرگانان کمک های قابل توجهی در خصوص انجام امور صادرات و واردات با بالاترین بهره وری در حداقل زمان می کنند. در این مقاله ، بخشی از خدمات این شرکت ها را که به توسعه فعالیت های اقتصادی بازرگانان و سرعت بخشیدن به انجام امور مربوط به واردات و صادرات محصولات کمک می کند معرفی می کنیم ، تمامی این فعالیت ها در جهت آرامش خاطر بخشیدن به بازرگانان در امر سرمایه گذاری است. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

  • ۰
  • ۰

خدمات انبارداری در مبدا شرکت سپاهان همراه علاوه بر خدمات انبارداری داخلی این شرکت می باشد. شرکت سپاهان همراه با در اختیار داشتن انباری اختصاصی و مجزا مخصوص بارهای هوایی و دریایی در گوانجو ، این مزیت را برای مشتریان خود به وجود آورده است که بتوانند قبل از بارگیری کالا و حرکت کشتی یا هواپیما به سمت مقصد، کالای خود را توسط همکاران ما در گوانجو شمارش و توزین مجدد کنند و چنانچه در بسته بندی کالا نقصی وجود داشت با رفع مشکل یا بسته بندی مجدد، نسبت به حمل آن به کشور مقصد اقدام کنند.


انبارداری در مبدا

  • sepahan hamrah