شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ترخیص کالا از گمرک امام خمینی

همانطور که می دانید در هر کشوری برای واردات و صادرات کالا ، روش های قانونی مختلفی وجود دارد، در ایران نیز انواع کالاها از راه های مختلف زمینی ، هوایی و دریایی وارد مرزهای گمرکی می شوند و برای خروج از گمرک نیازمند گذراندن تشریفات قانونی هستند. در ایران چندین گمرک مهم وجود دارد که دو گمرک به نام های گمرک بندر و گمرک فرودگاه امام خمینی ، از مهم ترین آنها به شمار می آیند . کمرگ بندر امام خمینی در ماهشهر استان خوزستان و گمرک فرودگاه امام خمینی در حوالی تهران است. این گمرک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

 
گمرک-بندر-امام-خمینی

 گمرک بندر امام خمینی :

بیشتر کالاهای ترانزیت شده از بندر امام خمینی مربوط به مواد نفتی و پتروشیمی می شود ولی علاوه بر آنها، کالاهایی مانند لوازم خانگی، لوازم و کالاهای ساختمانی، ترکیبات شیمیایی و انواع پنبه نیز از این بندر ترخیص می شوند. موقعیت جغرافیایی این بندر و نزدیکی آن به کشور عراق ، موجب شده است این بندر به شاهراهی برای صادرات و واردات کالا تبدیل گردد. هم اکنون این بندر محل اصلی صادرات نفت به چین، کره، ژاپن و یا کشورهای عربی همسایه می باشد. علاوه بر این ها بندر امام خمینی از آن دسته از گمرک های کشور است که در آن می توان از سامانه اظهار از راه دور استفاده کرد. این گمرک تسهیلات ویژه ای برای واردات ماشین آلات و قطعات و لوازم اولیه ماشین آلات به بازرگانان ارائه می دهد و امکان استفاده از تخفیفات ویژه ای برای کالاهای کشور عراق دارد، این گمرک امکانات فراوان دیگری نیز برای تخلیه انواع محموله ها با حداقل تشریفات گمرکی فراهم می کند.

گمرک فرودگاه امام خمینی

 گمرک فرودگاه امام خمینی :

کالاهایی که از نظر حجم بزرگ نیستند و همچنین وزن زیادی ندارند، از طریق مرز هوایی جابه جا می شوند، البته کالاهایی با حجم بزرگ نیز می توانند در صورت نیاز به صورت هوایی انتقال یابند اما در این صورت این روش در مقایسه با دیگر راه های حمل کالا ، چندان مقرون به صرفه نمی باشد. حمل و نقل کالاها به شکل هوایی، از گمرک فرودگاه امام خمینی صورت می گیرد . در واقع گمرک فرودگاه امام خمینی بزرگترین، و معروف ترین گمرک هوایی ایران است که به عنوان مهم ترین گمرک های خاورمیانه شناخته می شود. گمرک فرودگاه امام خمینی در زمینه انتقال، تخلیه، بارگیری و انبارداری تخصصی مربوط به محموله های هوایی فعالیت دارد. این فرودگاه استراتژیک جابجایی نزدیک به ۹۹ هزار تن بار در سال دارد و بنابراین به پررونق ترین حوزه گمرکی تهران تبدیل کرده است. گمرک فرودگاه امام خمینی دارای شش حوزه فعالیتی است. حوزه اول و دوم مربوط به امور تجاری می شود و حوزه سوم در رابطه با امانات پستی است. حوزه چهارم برای امور مسافرتی در نظر گرفته شده است و حوزه پنجم و ششم جهت گمرک تخصصی نفت است. فعالیت شبانه روزی این گمرک در جهت انجام واردات قطعی، واردات موقت، صادرات قطعی، خروج موقت، پست سریع، فریت و ترانزیت است.

 

 ویژگی ها و مزایای گمرک فرودگاه امام خمینی:

موقعیت جغرافیایی گمرک فرودگاه امام خمینی منحصر به فرد است و نزدیکی به فرودگاه مهراباد، دسترسی آسان و همجواری با جاده های ترانزیتی و قرار داشتن در نزدیکی تهران به عنوان پایتخت ایران موجب شده است این گمرک در انتقال و ترخیص سریع محموله های گمرکی موفق عمل کند. علاوه بر این تجهیزات کامل گمرک فرودگاه امام خمینی از لحاظ داشتن قفسه بندی مطمئن تا ارتفاع ۱۵ متری از زمین، انبار های متنوع و مختلف متناسب با کالاهای مختلف از لحاظ شرایط نگهداری، برخورداری از انبار های مسقف و مکانیزه، ایمنی بالا و مجهز بودن در برابر خطراتی همچون آتش سوزی ، از دیگر ویژگی های مثبت گمرک فرودگاه امام خمینی است. مدرن ترین انبار عمومی کشور متعلق به این گمرک است . همچنین گمرک فرودگاه امام خمینی مجهز به سردخانه است و بنابراین می تواند کالاهای فاسد شدنی را از هرگونه ریسک حفظ نماید. این گمرک در هر زمانی از روز توانایی پذیرش بیش از سی هزار تن محموله را داراست. کلیه بخش های این گمرک به ابزارهای کنترلی کامپیوتری مجهز هستند

 

 

ویژگی-ها-و-مزایای-گمرک-فرودگاه-امام-خمینی
مراحل-انتقال-کالا-از-گمرک-امام-خمینی

 مراحل انتقال کالا از گمرک امام خمینی:

فرودگاه امام خمینی به عنوان یکی از ده فرودگاه بزرگ جهان به شمار می آید و با هدف گسترش روابط بین المللی در زمینه جابه جایی مسافر و کالا به کار خود ادامه می دهد در واقع گمرک بخش کوچکی را در فرودگاه به خود اختصاص داده است و کار ترخیص کالا را به خوبی سازمان دهی می کند. یکی از مسائل حائز اهمیت این است که گمرک در نزدیکی محل ورود کالا قرار گرفته باشد و در این صورت موجب سهولت در امر انتقال و ترخیص کالا می شود . مراحل انتقال کالا از گمرک امام خمینی به شرح زیر است:

  • جمع آوری و بارگیری کل کالاها
  • انتقال کالا توسط خطوط هوایی
  • شروع عملیات مربوط به ترخیص کالا و دریافت آنها از فرودگاه
  • کنترل و ارزیابی کالا، همچنین ثبت اظهارنامه ها و بررسی اسناد و نتیجه آنها
  • پس از تایید و پروانه شدن کالاها، انتقال توسط وسایل نقلیه مناسب و بارگیری آنها

 

لیستی از کالاهای وارداتی گمرک فرودگاه امام خمینی :

پارچه ها، انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی ، سیگار و محصولات دخانی ، موبایل و لوازم جانبی ، طلا و جواهرات و سایر فلزات گران قیمت ، کالاهای متعلق به سفارتخانه ها، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی بزرگ ، اسباب بازی ، فرش ماشینی، چسب ،لاستیک ،شیرآلات بهداشتی ،بذرو نهال ، کامپیوتر ، نوت بوک و لوازم جانبی و تجهیزات مربوط به آنها ، دوربین عکاسی و دوربین های امنیتی مداربسته

خدمات تخصصی ترخیص هوایی سپاهان همراه :

با توجه به آنچه که گفته شد و با احتساب موقعیت استراتژیک فرودگاه امام خمینی در حمل و ترخیص کالا، شرکت سپاهان همراه در جهت تسریع در ارائه خدمات به تجار و بازرگانان، گروه مشخصی از زبده ترین کارشناسان خود را در این فرودگاه مستقر نموده است تا خدمات مطلوب ارائه نمایند کارشناسان شرکت بازرگانی سپاهان همراه به عنوان ترخیص کار گمرک امام خمینی به صورت متعهدانه کالای شما را ترخیص می نمایند. ما به تجار، بازرگانان، شرکت های صادرات و واردات پیشنهاد می کنیم به منظور سهولت در انجام امور گمرکی، با مشاوران ما در تماس باشند و این امر مهم را به ما بسپارند.

در زیر به قسمتی از خدمات شرکت بازرگانی سپاهان همراه اشاره خواهیم کرد:

  • خدمات door to door از چین و امارات متحده عربی در اسرع وقت
  • ارسال کالا به صورت مستقیم (اکسپرس) از کشور چین و ترخیص آن در کم­ترین زمان ممکن
  • ارسال کالا به صورت ترکیبی (هوایی – دریایی و دریایی – هوایی) از کشور چین
  • حمل کالا به صورت مستقیم از دبی
  • حمل و ترخیص نمونه­ های غیر تجاری (سمپل) در کوتاه ­ترین زمان ممکن (نزدیک به خدمات DHL و با قیمت رقابتی تر)
  • صادرات کالای مجاز به مقصد کلیه کشورهای دنیا
  • مرجوع نمودن کالای مغایر با ضوابط گمرکی و کالای معیوب جهت گارانتی
  • ارائه خدمات ترخیص تخصصی کالای حمل شده توسط تجار (با انجام مراحل صلح)
  • واردات موقت کالا
خدمات-شرکت-بازرگانی-سپاهان-همراه
  • ۹۷/۰۷/۰۹
  • sepahan hamrah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی