شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

طبقه بندی موضوعی

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اتاق بازرگانی

اتاق بازرگانی

در سی و هشتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مطرح شد : اصلی‌ترین اولویت سیاستگذاری اقتصادی در ایران ، اصلاح نظام بانکی است

در این نشست، مسعود خوانساری ، رییس اتاق تهران به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول تحت عنوان «چشم‌انداز اقتصادی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا)» و گزارش معاونت بررسی‌های اتاق تهران اشاره کرد و گفت: در گزارش صندوق بین‌المللی پول، اصلاح نظام بانکی به عنوان اصلی‌ترین اولویت سیاستگذاری اقتصادی در ایران مطرح شده و چنین عنوان شده است که اهمیت اصلاح نظام بانکی، کمتر از برجام نیست. این نهاد بین‌المللی، دولت را به اقدام سریع نسبت به اصلاح نظام بانکی توصیه کرده است. در این گزارش همچنین با اشاره به احتمال خروج ترامپ از برجام، به این نکته اشاره شده که ایران باید سه اولویت را از جمله اصلاح ساختار اقتصادی، قاعده کردن سیاست مالی و یکسان‌سازی نرخ ارز را در دستور کار قرار دهد.

  • ۰
  • ۰

تاثیر مترجم

تا به حال دقت کرده اید زمانی که می خواهیم با کسی صحبت کنیم، ممکن است دچار سوء تفاهم شده و منظور یکدیگر را به درستی متوجه نشویم. در بین ما ایرانی ها بسیار مرسوم است که حرف خود را در لفافه و غالبا با کنایه بیان کنیم. اما این ماجرا می تواند در مذاکرات بسیار دردسر آور باشد. در این مقاله به بررسی مزایا و تاثیر مترجم در مذاکرات بازرگانی می پردازیم.

  • ۰
  • ۰

جاده ابریشم

اهمیت ژئواستراتژیک ایران در جاده ابریشم جدید چین

اندیشکده واشنگتن در تحلیلی به قلم کوین لیم، به اهمیت ژئواستراتژیکی ایران برای چین در حرکت خود به سوی غرب می پردازد و احتمال حصول توافق هسته ای را عامل مهمی برای افزایش روابط این دو کشور در حوزه های مختلف می داند که پیامدهای قابل توجهی نیز برای استراتژی های کلان آمریکا در خصوص آسیا و منطقه خاورمیانه به همراه خواهد داشت. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

  • ۰
  • ۰

اتحادیه اروپا

واردات کالا

جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا و خطر کاهش رشد اقتصادی و صادرات برای چین

شرکت سرمایه بین المللی چین در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که برگزیت باعث کاهش صادرات و رشد اقتصادی چین در سال جاری میلادی خواهد شد. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

  • ۰
  • ۰

چین

برنامه عملی چین برای مبارزه با مفاسد اقتصادی

ایستادن بر قله رشد اقتصادی جهان تنها نتیجه آزادسازی اقتصاد چین در سال ۱۹۷۸ نبود. باز شدن دروازه های اقتصاد روی دیگری هم داشت و آن بافته شدن فرشی از فساد اقتصادی در این کشور است که شکافتن رج به رج آن و بافت از نو می تواند عواقبی برای آینده اش داشته باشد. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

  • ۰
  • ۰

چین

پروژه‌ چین برای “تسخیر جهان”

دولت چین قصد دارد “جاده‌ی ابریشم” را بازسازی کند؛ جاده‌ای که باید آسیای مرکزی را به اروپا متصل کند. بدین‌منظور شاهراه‌ها، ریل‌ها و لوله‌های نفت زیادی ساخته خواهد شد. ناظران این را “پروژه‌ای برای تسخیر جهان” می‌نامند. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه گوانجو چین

همان طور که می دانید کشور چین یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی جهان است که بسیاری از افراد آن را به عنوان بزرگ ترین کشور صادر کننده می دانند. این تصور اشتباه نیست ولی کشور چین نه تنها در زمینه صادرات بلکه در زمینه واردات نیز بسیار قوی عمل می کند. یکی از ارکان اقتصادی این کشور نمایشگاه گوانجو چین (نمایشگاه کانتون) است. که در این مقاله به معرفی آن و دستاورد های نمایشگاه برای تجار ایرانی می پردازیم. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

آموزش مفاهیم گمرکی

مفاهیم گمرکی

آموزش مفاهیم گمرکی

شرکت بازرگانی سپاهان همواره مسئله اطلاع رسانی و آموزش را جزو یکی از اهداف اصلی خود قرار داده و بالا بردن سطح دانش تجارت بین المللی در کشورمان را جزو اولویت های خود می داند.
در این مقاله سعی شده است تا به اصطلاحات تخصصی گمرکی به صورت مختصر پرداخته شود. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

  • ۰
  • ۰

افزایش نرخ ارز

هفتاد درصد از مغازه ها اجاره ایست و بطور متوسط اجاره معادل ١۵ درصد از فروش ماهانه است

عمده فروشان ٣٠ درصد از کالای خود را نقدی می فروشند و ٧٠ درصد دیگر را بطور متوسط چهار ماهه ، عمده فروشان بابت فروش ۴ ماهه ١٢ درصد کالا را گران تر می فروشند

یک دسته از مغازه داران نه مغازه از خود دارند و نه سرمایه در گردش جدی ، لذا این گروه بابت اجاره ١۵ درصد و بابت هزینه خرید مدتی ١٢ درصد پرداخت می کنند ، تا قبل از افزایش نرخ ارز بطور متوسط خرده فروشان جنس خود را با ٣٠ درصد سود می فروختند که ٢٧ درصد آن را بابت اجاره و بهره پرداخت می کردند

  • ۰
  • ۰

مبارزه با قاچاق

سرجیو موجیکا، معاون سازمان جهانی گمرک در گفت‌وگو با نشریه گمرک ایران

راهکار جادویی در زمینه مبارزه با قاچاق وجود ندارد

 معاون سازمان جهانی گمرک می‌گوید: قبل از سفر به ایران فکر نمی‌کردم گمرک جمهوری اسلامی تا این حد در پیاده‌سازی برنامه‌های مبتنی بر آی‌تی پیشرفت کرده باشد .

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه به نقل از هفته نامه گمرک، واکنش معاون دبیرکل سازمان جهانی گمرک به پیشرفت‌های گمرک ایران در اجرای برنامه مدرن‌سازی با توجه به بازدید وی از نمایشگاه سامانه جامع امور گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی تحسین توأم با تعجب است. “سرجیو موجیکا مونتس” که پس از کونیو میکوریا دومین مقام مسئول در بزرگ‌ترین سازمان گمرکی جهان (WCO) است، می‌گوید: قبل از سفر به ایران فکر نمی‌کردم گمرک جمهوری اسلامی تا این حد در پیاده‌سازی برنامه‌های مبتنی بر آی‌تی پیشرفت کرده باشد و توصیه من این است مسئولان گمرک ایران ضمن حفظ خط ارتباطی خود با سازمان جهانی گمرک همچنان به همکاری خوب خود با این سازمان به خصوص در زمینه ظرفیت‌سازی ادامه دهند.