شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

شناسه کالا

 

امروزه استفاده از سیستم‏های اطلاعاتی مناسب مانند سیستم کد گذاری امری ضروری در مدیریت زنجیره تامین عنوان شده است. گوناگونی ساختارهای کد گذاری، آن را قادر به تامین اهداف متفاوت ارگان‏ها و سازمان‏ها کرده است. جهت شفاف‏ سازی اطلاعات در بین اعضا زنجیره تامین، فراهم کردن نظام اطلاعاتی جامع و یکپارچه کدگذاری کالا امری بدیهی است. از طریق راه ‏اندازی سامانه شناسه کالا امکان مدیریت پروسه تجارت و موجودی کالای داخل کشور فراهم می‏شود، که منجر به صرفه جویی اقتصادی، شفافیت آماری و محاسباتی و همچنین مدیریت بهتر فرآیند تجاری خواهد شد. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

سازمان صمت

سازمان صنعت، معدن و تجارت  ( سازمان صمت ) در هر استان وجود دارد و بر اساس صنایع، معادن و امور تجاری موجود در آن استان، وظایف تعریف شده‌ای داشته و خدمات متنوعی را ارائه می‌نمایند. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید تا نگاهی به این خدمات بیاندازیم.

  • ۰
  • ۰

دامپینگ

دامپینگ چیست؟

در تجارت بین‌المللی واژه انگلیسی دامپینگ (Dumping) به معنای قیمت شکنی یا بازار شکنی بوده و از مفاهیم خاص اقتصادی به شمار می‌رود. دامپینگ، از کلمه (Dump) به معنی شکستن قیمت برگرفته‌شده است. در مباحث بازرگانی و بخش واردات و صادرات کالا، دامپینگ مفهومی گسترده و البته کمی پیچیده دارد که با شناخت انواع دامپینگ و راه‌های مقابله با آن می‌توان به نقش دامپینگ در اقتصاد و به‌ویژه تجارت بین‌المللی بیشتر پی برد.

  • ۰
  • ۰

استاندارد کالا

یکی از موارد که همیشه در پروسه ترخیص کالا از گمرک وجود داشته و گاهی سبب طولانی‌تر شدن آن زمان خروج کالا از انبار می‌شود، اخذ مجوزها و استانداردهای اجباری و لازم است. جهت دریافت این گواهی‌ها که با توجه به نوع کالای وارداتی انواع مختلفی دارند، کالای موردنظر توسط مؤسسات استاندارد بررسی و آزمایش شده و در صورت تائید مجوز مربوطه صادر می‌گردد. این مراکز کیفیت، کمیت، سیستم، کارایی و دیگر مسائل کالا را بدون جانب‌داری و بر طبق قوانین و اصول استاندارد مورد سنجش قرار خواهند داد. در ادامه بحث ابتدا به بررسی انواع استاندارد پرداخته، سپس با وظایف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در مقوله واردات کالا بیشتر آشنا خواهیم شد و در پایان نحوه دریافت مجوز استاندارد کالا را بیان می‌کنیم. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

قراردادهای بین‌المللی

گسترش روز افزون معاملات تجاری و بازرگانی سبب شده که مراجع بین‌المللی اقدام به تهیه یک سری قوانین و باید و نبایدها حقوقی را در هنگام تنظیم قراردادهای بین‌المللی تدوین نمایند. چراکه قراردادهای بین‌المللی تنها سندی است که می‌توان ضمانت کننده انجام تعهدات طرفین معامله باشد و فقط از طریق این ابزار می‌توان در صورت بروز مشکل، اقدام به فسخ معامله و یا دریافت خسارت کرد. بنابراین طبق آنچه گفته شد، نحوه تنظیم دقیق و اصولی قراردادهای بین‌المللی امری بدیهی خواهد بود که در ادامه مطلب به بایسته های حقوقی این امر می‌پردازیم. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید.