شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

10 تا از بهترین سایت خرید چینی  و ارسال آن به ایران

چین، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده جهان است و در تأمین ماشین‌آلات و محصولات موردنیاز کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SME) نقش عمده‌ای در سراسر جهان به عهده دارد. از آلمان و هلند تا کره جنوبی و آمریکا جزو بزرگ‌ترین واردکنندگان کالا از چین هستند. قیمت پایین محصولات چینی وگسترش تجارت الکترونیک باعث شده خرید از علی بابا و مید این چاینا و در نتیجه خرید از چین افزایش پیدا کند و سهم عمده‌ای از واردات کشورهای درحال‌توسعه توسط این کشور تأمین شود. سابقه تاریخی رابطه تجاری ایران و چین به جاده ابریشم گره می‌خورد و حالا بیشتر و سریع‌تر از همیشه، در حال گسترش است.

از آنجایی که خرید برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک ایرانی‌ها از سایت‌هایی مانند علی‌بابا و made in china به‌آسانی انجام نمی‌شد، خرید از چین و خرید از سایت‌های چینی یکی از بسترهای جدید تجارت با چین است. عمده مراودات تجاری تا پیش ‌از این منوط به سفر به این کشور و ارتباط حضوری بود، اما با وجود شرکت‌های بازرگانی مانند سپاهان همراه که ارائه کننده خدمات خرید از چین و دیگر خدمات بازرگانی، این مراودات به ویژه در حوزه واردات ساده‌تر از همیشه شده است.

 

 

 

 

1. AliExpress

 

2. بانگود

 

3. GearBest

 

4. DHgate

 

5. YesStyle

 

6. LightInTheBox

 

7. شین

 

8. خرید Geek

 

9. RCMoment

 

10. DealExtreme

خرید از علی‌بابا و علی اکسپرس

اگر شما یک کسب‌وکار کوچک یا متوسط (SME) دارید و به دنبال دستگاه یا محصولی هستید، خرید از علی بابا همان چیزی است که شما می‌خواهید. بسیاری از دستگاه‌های خط تولید، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی جدید و قدیمی در این وبسایت عرضه می‌شود. در حقیقت وب‌سایت علی‌بابا یک رابط بین دو کسب‌وکار است و مناسب استفاده مشتری نهایی (End User) نیست. این سایت برای خرید عمده کالاها یا تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، بهداشتی، برق و الکترونیک، کشاورزی و … مناسب است.

 

بدون شک AliExpress شناخته شده ترین فروشگاه آنلاین چینی است. با درآمد 55 میلیارد دلار ، بیشترین درآمد نیز است. درآمد آن بیش از پنج برابر eBay است.

برخلاف آمازون ، AliExpress خود محصولی را نمی فروشد. در عوض ، این یک بستر تجارت الکترونیکی است. این شما را با فروشندگان شخص ثالث متصل می کند. فروشندگان عمدتا در چین مستقر هستند ، اما در سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا نیز فروشندگان وجود دارند.

بسیاری از فروشندگان حمل و نقل رایگان را ارائه می دهند ، اما تحویل کالا مدت زمان بیشتری طول می کشد. بسته به فروشنده ، می توانید از DHL ، UPS ، FedEx و سایر پیک های بین المللی نیز استفاده کنید.

اگر به فکر خرید در AliExpress هستید ، قبل از زدن دکمه "خرید" ، حتما راهنمای ما را برای جلوگیری از کلاهبرداری در سرویس بررسی کنید.

 

از سوی دیگر علی‌اکسپرس همان‌طور که گفته شد زیرمجموعه خرده‌فروشی علی‌بابا است. علی‌رغم ادعای بسیاری از وب‌سایت‌ها علی اکسپرس امکان فروش مستقیم به ایران را ندارد و باید از طریق واسط‌هایی، خرید از چین یا کشورهای دیگری انجام شود و سپس به ایران ارسال شود.

سپاهان همراه در زمینه واردات از چین، خرید از علی بابا و سایت‌های چینی خدمات متنوعی ارائه می‌دهد؛ این خدمات از لحظه آغاز خرید تا انجام کار و تحویل به خریدار بی وقفه ادامه دارد.

 

نحوه ارسال کالا از چین به ایران

کالای خریداری شده، بسته به نوع و حجم آن می‌تواند از روش‌های متفاوتی به دست خریدار برسد. حمل هوایی و حمل دریایی دو روش کلی این نوع باربری هستند. در روش هوایی سرعت ارسال کالا بسیار بیشتر است و طی یک هفته تا یک ماه کاری انجام می‌شود. همکاری ما با خطوط هوایی بین‌المللی در شهرهای گوانجو و دبی توانسته است سرعت حمل‌ونقل هوایی را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد.

 

سپاهان همراه خرید و سفارش کالا از چین را به‌عنوان یک تسهیل‌گر و مشاور بسیار ساده‌تر، مطمئن‌تر و سریع‌تر کرده است. این شرکت خریدهای خرد و کلان از کشور چین را برای ایرانی‌ها با بهترین کیفیت در کمترین زمان و با قیمت مناسب و ارتباط با تامین کننده اصلی برای علاقه مندان تجارت با چین انجام می‌دهد. احتمال دارد هنوز سؤال‌ها و ابهاماتی در مورد چگونگی انجام این فرایند وجود داشته باشد که در ادامه این نوشته به آن‌ها می‌پردازیم.

  • sepahan hamrah