شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گمرک بندر عباس ،با توان پذیرش بیش از صد میلیون تن بار در سال، بزرگ ترین  گمرک کشور و از مهم ترین گمرکات منطقه خاورمیانه است . با توجه به موقعیت جغرافیایی این گمرک و اهمیت آن در حمل دریایی، سپاهان همراه گروهی مجرب از کارشناسان  که تسلط کامل بر قوانین و مقررات بازرگانی و گمرکی کشور دارند را در گمرک بندرعباس مستقر کرده است تا کلیه تشریفات قانونی و رویه­ های گمرکی را با سرعت و دقت کافی به انجام رسانند.

 برخی از خدمات تخصصی ترخیص دریایی سپاهان همراه :

      • ارسال کالا به صورت door to door از چین و امارات
      • انجام تشریفات گمرکی (ترخیصیه، اظهار کالا، ارزیابی و…)
      • ثبت سفارش
      • اخذ مجوزهای گوناگون از سازمان­های استاندارد ملی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و…
      • صدور گواهی بازرسی

ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی

آشنایی با گمرک شهید رجایی

گمرک شهید رجایی بندرعباس، به عنوان بزرگ ترین گمرک کشور شناخته می شود که راه اندازی آن در سال ۱۳۷۶ توسط هیئت وزیران کشور تصویب شد، این گمرک به تنهایی بیش  از ۵۵ درصد صادرات و واردات و ۷۰ درصد ترانزیت کشور را برعهده دارد، همچنین سالانه حدود ۱۰۰ میلیون تن کالا در بندر این گمرک تخلیه و بارگیری می شود که بعد از ترخیص در تمام نقاط کشور توزیع می شود . این رقم شامل تخلیه ۹۰ درصد بارگیری کالاهای کانتینری کشور می شود. این گمرک که در سال های تحریم از رونق تجاری افتاده بود خوشبختانه دوباره توانسته است با مدیریت هوشمندانه مدیران گمرک، روند رو به رشدی را برای رسیدن به روزهای اوج خود طی نماید.

 مزایای ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی :

گرما و رطوبت بالا در منطقه اقتصادی شهید رجایی بندرعباس از مشکلات کار در این گمرک به حساب می آید ولی با این وجود نمی توان از مزایای چشم گیر این گمرک صرف نظر کرد. محدوده عملیاتی و  همچنین پس کرانه بندر این گمرک حدود ۴۸۰۰ هکتار است  که در فاصله ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است. ویژگی های اسکله این گمرک موجب می شود کشتی های بسیار بزرگ به راحتی در بندر آن پهلو گرفته و با سهولت بار خود را تخلیه کنند. همچنین موقعیت ممتاز جغرافیایی این گمرک و امکان دسترسی به آب های آزاد جهان از طریق خلیج فارس، یکی دیگر از ویژگی های مهم آن است، این گمرک به شبکه بین المللی راه آهن و جاده ابریشم متصل است و از امکانات و تجهیزات پیشرفته ای برخوردار است، در واقع می توان گفت نزدیکی این گمرک به مناطق آزادی همچون کیش و قشم و دیگر بنادر خلیج فارس موجب شده است این گمرک به عنوان یک منطقه اقتصادی ویژه و منحصربفرد در کشور شناخته شود که سالانه توجه بازرگانان زیادی را برای تجارت از طریق این پایگاه تجاری و راهبردی جلب می کند. علاوه بر این باید گفت گمرک شهید رجایی بندرعباس از مهم ترین گمرکات منطقه خاورمیانه به شمار می آید که با بهره گیری از پتانسیل بالایی که دارد همچون اراضی پشتیبانی برای واگذاری به سرمایه گذاران در جهت ارتقاء عملکرد و انجام فعالیت های پشتیبانی، صنعتی، نفتی و خدماتی در قالب قراردادهای BOT، شرایط منحصربفرد و ویژه ای را برای تجارت بین المللی در این منطقه فراهم آورده است .

مزایای-ترخیص-کالا-از-گمرک-شهید-رجایی
فعالیت-و-تلاش-بی-وقفه-ی-گمرک-شهید رجایی

فعالیت و تلاش بی وقفه ی گمرک شهید رجایی شهر بندرعباس به منظور بالا بردن سرعت روند انجام تشریفات گمرکی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت است. این گمرک با در نظر گرفتن اصول و قوانین منشور اخلاقی کارکنان در جهت ایجاد و یکپارچه سازی سامانه های مدیریتی و عملیاتی بر اساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ، به بازرگانان این اطمینان را می دهد تا با آسودگی خاطر به سرمایه گذاری و واردات و صادرات کالاهای خود در این گمرک بپردازند. تسلط بالای کارکنان این گمرک به تمامی امور گمرکی موجب شده است کالاها به سرعت و با محاسبه دقیق هزینه ها و پرداخت وجوه گمرکی براساس مدارک و اسناد دریافتی از کالا ، ترخیص شوند. گمرک شهید رجایی با  در نظر گرفتن شاخص های تجارت فرامرزی و بهبود محیط کسب و کار ، گام موثری در جهت افزایش کارایی گمرک و کاهش هزینه ها و زمان ترخیص کالا و همچنین کاهش تعداد اسناد گمرکی برای بازرگانان محترم کشورمان برداشته است.

 مشکلات ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی :

با وجود تمامی محاسنی که تاکنون برای گمرک شهید رجایی مطرح گردید، بازهم گاهی اوقات مشکلاتی برسر راه بازرگانان و ترخیص کاران در این گمرک وجود دارد . قطعی های مکرر سامانه ها که باعث از کار افتادن باسکول ها می شود صف طویلی از تریلر ها پشت در گمرک ایجاد می کند و یا کالایی که قرار است از گمرک شهید رجایی بندر عباس ترخیص شود به وسیله کارشناسی در گمرک دیگر استان ها کارشناسی می شود که ممکن است تخصص لازم در این زمینه را نداشته باشد . علاوه بر این بازرگانان هر روز شاهد تغییراتی در سیستم های الکترونیکی این گمرک هستند که پیش از اعمال آن ها اطلاع رسانی نمی شود و  اگر اطلاعات لازم در این زمینه را نداشته باشند با مشکلات زیادی روبه رو می شوند و سرعت انجام کار آنها بسیار پایین می آید . در بررسی های انجام شده در خصوص مشکلات گمرکی که برای بازرگانان به وجود می آید نتیجه های بدست آمده نشان می دهد بیشتر این مشکلات ناشی از عدم آشنایی ترخیص‌کنندگان کالا با امور گمرکی و از دست دادن زمان به علت دوباره‌کاری در امور و عقب‌گردهای مکرر است، همچنین تاخیر در انجام کارها، تقسیم کار نادرست ، عدم نظارت بر امور و نبودن دستورالعملی برای انجام اصولی کارها می تواند مشکلات زیادی را برای بازرگانان ایجاد نماید بنابراین اگر تجربه کافی در زمینه ترخیص کالا از گمرکات را ندارید کافی است این کار را به ترخیص کاران ماهر شرکت بازرگانی سپاهان همراه بسپارید تا تمام امور تشریفاتی گمرکی کالای شما را با سرعت بالا و دقت زیاد انجام دهند.

 

مشکلات-ترخیص-کالا-از-گمرک-شهید-رجایی

خدمات تخصصی ترخیص دریایی سپاهان همراه :

با توجه به موقعیت جغرافیایی این گمرک و اهمیت آن در حمل دریایی، شرکت بازرگانی سپاهان همراه گروهی مجرب از کارشناسان  که تسلط کامل بر قوانین و مقررات بازرگانی و گمرکی کشور دارند را در گمرک بندرعباس مستقر کرده است تا کلیه تشریفات قانونی و رویه های گمرکی را با کیفیت و سرعت بالا برای شما بازرگانان عزیز انجام دهند . این شرکت با تجارب زیادی که در زمینه امور بازرگانی و ترخیص کالا دارد می تواند تمامی امور گمرکی از جمله ترخیصیه، اظهار کالا، ارزیابی و مراحل دیگر را  به سرعت انجام دهد و سپس کالای شما را به صورت door to door  از چین و امارات ، درب انبار محل کار شما ارسال نماید.

خدمات-تخصصی-ترخیص-دریایی-سپاهان-همراه
اخذ-مجوزهای-گوناگون-از-سازمان-های-استاندارد-ملی-ایران

همچنین این شرکت با اخذ مجوزهای گوناگون از سازمان های استاندارد ملی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند شما را در ترخیص و فروش کالاهای وارداتی در بازارهای داخلی یاری نماید. بنابراین اگر تجربه یا فرصت کافی برای ترخیص کالای خود از گمرکات کشور را ندارید، ترخیص کاران ماهر شرکت سپاهان همراه این کار را برای شما انجام خواهند داد. هدف اصلی این شرکت ارسال سریع و مطمئن و سهولت در ترخیص کالاهای وارداتی با هزینه مناسب است تا بتواند در جهت جلب رضایت تجار گرامی و برقراری رابطه ی دراز مدت و با ارزش با آنها ،گام موثری برداشته باشد.

  • ۹۷/۰۷/۰۹
  • sepahan hamrah

نظرات (۱)

طراحی و سئوی وب سایت با بهترین قیمت

تلفن : ۹۸۲۱۸۸۳۵۶۰۰۲+
فکس: ۲۱۸۸۳۵۶۰۰۱ ۹۸+
ایمیل : info@enegah.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی